برای پیشرفت سخت‌افزاری کشور، باید از نرم‌افزار شروع نمود.

بايگانی وبلاگ

۱۳۸۸ دی ۱۰, پنجشنبه

خامنه‌ای؛ خوب به کاخت نگاه کن؛ ترک را می‌بینی؟

خامنه‌ای!
منی که برای دفاع از آرمانم و آینده‌ی کشورم با دست خالی به مقابله با مزدوران سرتاپا مسلح تو به خیابان می‌آیم کفن پوشم یا جیره‌خواران تو؟
منی که نمی‌دانم اگر امروز به خیابان بیایم فرزندانم، پدرم، مادرم، دوستانم و کشورم را ساعاتی بعد خواهم دید کفن پوشم یا تملق‌گویانی که در کنار کاخت جمع می‌کنی؟
خامنه‌ای؛ ای پست‌تر از پست!
من کفن پوشم که نمی‌دانم مزدوران تو خونم را در خیابانها خواهند ریخت یا در سیاهچال‌هایت؛ ولی می‌دانم که پس از من، با خونم نهالی که همرزمانم در شالوده‌ی کاخت کاشته‌اند آبیاری خواهد شد.
خوب به کاخت نگاه کن!
ترک را می‌بینی؟
نه!؟
امیدوارم که هرگز آنرا نبینی تا هم‌میهنانم فروریزی آنرا ببینند.
می‌دانم که همرزمانم پس از آن، بنائی خواهند ساخت برای همه‌ی ایرانیان که و متعلق به همه؛ زن، مرد، مسلمان و غیر مسلمان.
می‌دانم که پس از من، جنایتکاران را محاکمه خواهند کرد. و نیک می‌دانم که هیچ فرزندی به گناه پدر نخواهد سوخت.
و خلاصه می‌دانم که برادرانم با هیچ عقیده‌ای سر جنگ نخواهند داشت مادامیکه همه‌چیز در چارچوب قانون باشد. ((کفن پوش راه سبز ایران))

۳ نظر:

ناشناس گفت...

برادر یا خواهر سبزم، امیدوارم تو، من و همه آزادگان سبزاندیش زنده باشیم و آزادی ایران عزیزمان و خفت و خواری دشمنانش را ببینیم.

loli گفت...

عالی بود

ما بیشماریم

ناشناس گفت...

خامنه‌ای جنایتکار به خدا قسم اگه همرزمانم را اعدام کردی از تو و مزدورانت انتقام عزیزانم را خواهم گرفت.
خامنه‌ ای به (قول شما) ای پست تر از پست.
خامنه ‌ای از جنایتکار احمق!
خامنه‌ای؛ از خر تر از خر!
به خدا قسم اگر همرزمانم را اعدام کردی نه کاری به موسوی دارم و نه از شر و ور خواهی نارادانت می ترسم اگر هم ‌میهنانم از من حمایت کردند که خیابانها را فتح خواهیم کرد و اگر نه مطمئن باش که ضربه‌ام را خواهی خورد.
ای خامنه‌ ای جنایتکار.
فکر نکن که از مرگ می‌ترسم.
برای من تو و سایر آخوندهای مانند تو یکی هستند.

لطفا این را به گوش همه برسان