برای پیشرفت سخت‌افزاری کشور، باید از نرم‌افزار شروع نمود.

بايگانی وبلاگ

۱۳۸۸ آذر ۲۹, یکشنبه

پیام تسلیت سید علی خامنه‌ای قبل از ویرایش.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت فقیه بزرگوار آیت الله آقای حاج شیخ حسینعلی منتظری را تسلیت گفتند.
متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ما سلطان ایران اطلاع یافتیم که حاجی شیخ حسینعلی منتظری دارفانی را وداع گفته و به سرای باقی شتافته اند. ایشان مجاهدات زیادی انجام داده و سختی های زیادی در این راه تحمل کردند سختی‌هائی که باعث به قدرت رسیدن ما شد. در اواخر دوران حیات مبارک امام، حتی جلو امام هم ایستاد؛ البته خیلی خوب شد، وگرنه ما الان نمیدانیم کجا بودیم. او بعدها ما را نیز مرجع ندانست که صد البته خانه‌نشینش کردیم. ما از قبل‌تر، این را پیش بینی کرده بودیم و دلقک‌مان را بدون دعوت شدن به دانمارک فرستادیم؛ ما خواب دیده‌بودیم که خار‌ی از بدن ما بیرون می‌آید و پس از آن است که مردم ایران جلو پای ما پول‌های فراوانی می‌ریزند.
قسمت نخست خواب‌مان به حقیقت پیوست و منتظر این هستیم که مردم شریف ایران بخش ثانی این خواب را اجرا نمایند تا همکان شاهد ولایت‌مداری این ملت ولایتمند باشند؛ زیرا پس از به حقیقت پیوستن این خواب است که رسانه‌های بیگانه و سایتهای خبری‌شان مخصوصا این بالاترین، دیگر حرفی برای گفتن نخواهند داشت. البته منتظر خواب‌گذار اعظممان جناب مصباح هستیم که خوابمان را تعبیر نماید.

(البته به کسی نگیا!
منتظرم که کاتب آنرا وراش نه ورایش یا چیزی مانند این بکند)
سلطان ایران؛
ما یعنی آقای سید علی خامنه‌ای دامت برکاته

۱ نظر:

Farid Farkhondeh kish گفت...

به بهانهء درگذشت آیت الله منتظری
http://antieslaam.blogspot.com/