برای پیشرفت سخت‌افزاری کشور، باید از نرم‌افزار شروع نمود.

بايگانی وبلاگ

۱۳۸۸ دی ۲۳, چهارشنبه

باز تاکید دارم که منظور خاتمی از بحران آفرینان، اقتدارگراین حکومتی است.

سید محمد خاتمی در پیامی خطاب به خانم منصوره کریمی، همسر شهید مسعود علی محمد تاکید کردند که بحران آفرینان مسئول این حادثه هستند.
من در این زمینه در وبلاگم پستی گذاشتم که برخی از اصلاح طلبان ولایت‌مدار از این تحلیل ناراحت شدند.
خوب است که سخنان سابق ایشان توجه نمائید:



خاتمی ‎ صبح روز شنبه در دیدار با شورای مركزی مجمع نمایندگان ادوار مجلس، شنبه نوزده دی 1388:

در این مرحله حساس همه باید بپذیریم که بحران وجود دارد. اگر آشفتگی موجود و اینکه انسان هایی كشته می شوند، انبوهی از انسان ها و از جمله چهره های خدوم به بهانه های مختلف دستگیر می شوند یا تحت فشار قرار می گیرند و هر روز شاهد مشكلات هستیم بحران نیست پس بحران چیست؟
در این سخنان که شنبه‌‌ی گذشته بیان نمودند؛ آشکارا جناحی از حاکمیت را عامل ایجاد بحران معرفی نمودند. او در این سخنان بحران‌آفرینان را قدرتمدارانی معرفی می‌نمایند که سعی می‌کنند با استفاده از قوای قهریه، ایجاد بحران نمایند و سپس آنرا بحران نمی‌دانند.
اگر در پیام ایشان خطاب به خانمومنصوره کریمی خوب دقت نمائیم؛ او از دشمنانی نام می‌برد که خواستار ایجاد بحران هستند؛ و در ادامه می‌افزاید که این بحران برای هیچکس خوب نیست.
اگر منظور ایشان از بحران آفرینان(ایجاد و بسط بحران)، دشمن خارجی است؛ پس چرا بیان می‌نمایند که این بحران برای هیچکس خوب نیست؟ مسلم است که اگر منظور دشمنی خارجی باشد، قطعا چنین بحرانی برای آنها نه تنها بد نیست، بلکه کاملا هم پسندیده است و سخان اندرزگونه نمی‌گفتند.
پس می‌توان با قاطعیت گفت که منظور خاتمی از بحران آفرینان، دشمنان داخلی ملت ایران هستند؛ دشمنانی که هموراه با ایجاد بحران منکر آن می‌شوند تا بهتر بتوانند قدرت‌نمائی کنند.

متن پیام ایشان:
سركار محترم خانم منصوره كرمی
شهادت جانگداز عالم وارسته و اندیشمند متعهد و متبحر و خدمتگزار ارزنده عرصه علم و ایمان و فرزند فرزانه ملت بزرگوار حضرت آقای دكتر مسعود علی محمدی؛جان همه دوستداران دانش و فرهنگ و اسلام وایران را داغدار كرد و بار دیگر چهره كریه تروریسم را نشان داد.
دست پلیدی كه به این جنایت اقدام كرد،بدون تردید دشمن ایران و ملت و خواستار ایجاد و بسط بحرانی است كه برای همه زیان بار است. می‌دانم كه در این مصیبت بزرگ جانتان آزرده است، ولی توكلتان به حضرت حق، تسلی بخش دل‌داغدار شما و فرزندان عزیز آن سفر كرده گرامی است.
از درگاه حضرت حق برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی و برای اسلام و ایران سربلندی و امنیت و پیشرفت مسالت دارم.
راه شهید پر رهرو باد
سید محمد خاتمی

هیچ نظری موجود نیست: